Wang Ringgit

















Pernah x korg rs spt yg ak rs skrg?????


Aku terlalu mencintai dia ttp cinta kami terhalang disbbkan kami ni berlainan agama...ak cuba tuk jg yg terbaek tuk dia ngan familynya...

Tp malangnya...ak hnya diterima oleh dia dan bkn familynya....ati aku bagai nk pecah ble ak dpt tau yg family dia ssh ati sbb hbgn kami dan berharap hbgn kami xkekal lama...mereka hrp sgt yg dia x tersesat sbb CINTA kan aku...


Ak btul2 srba slh..aku xnk hbgn mereka adik beradik putus sbb aku...ak cuma inginkan yg terbaek... nk aku lepaskan dia, berat tuk ak lakukan smua tu...dia dh jd sebahagian dlm idup ak....

Aku btul2 sedih...aku rs mcm nk mati jek....aku xnk ada masalah dlm hbgn kami nnt...salah sorg drpd kami perlu mengalah...sama ada ak atau dia???? tp aku lebih rela mengalah dari rosakkan hnbgn mereka anak beranak...jodh ditangan Tuhan...kalu ad jodoh xkemana...

Tp aku hrp sgt2 hbgn kami akan diterima...aku hnya mmpu berdoa kepada Mu Ya ALLAH...hanya Kau yg mengetahui.............


Friday, February 5, 2010 Posted in | | 6 Comments »

One Responses to "Kesedihan yg ku tanggung"

  1. Anonymous
    says:

    sabarlah, x suma dipilih olehNya untuk menghadpi ujian ni...bykkan berdoa....

  1. Anonymous
    says:

    sabar..dugaan dariNya

  1. Anonymous
    says:

    kalau dah tau tak diterima .jgn nak berusaha lagi..tak semestinya mencintai akan memiliki..kalau dah cinta bersedia kena rela berkorban utk org lain..bak kata pepatah...air dicincang tak kan putus....
    kalau rasa susah nak lupa..baik try to forget now... sebelum lebih dalam mencintai...tak semestinya semua org dapat terima dua agama bersatu..they have their own reason that u must be respect ....family more important than other issue. thank u....fikir perasn org..jgn fikir perasaan diri sendiri///

  1. shaiman enterprise says:

    teruskan perjuangan jgn cepat mengalah,cinta bkn benda yg main2 yg penting bersatu dgn segera jgn tunggu lama2 kami sentiasa menyokong dari belakang,jgn takut ada anak nanti sudah pasti KELUARGA DIA AKAN TERIMA ANDA oleh itu teruskan perjuangan anda semoga berjaya dlm perjuangan tersebut tanpa melukakan hati d sebelah pihak-[abd rahman jamil]

  1. Anonymous
    says:

    bagi pendapat saya elok jangan diteruskan. Family 1.Dari kecil hinggalah dewasa kita dibesarkan dididik, disuap, dimandi, dan sbgainya. sekiranya saudara atau saudari ada perasaan seorang ibu bapa..barulah saudara dan saudari faham...fikir-fikirkanlah untuk kebaikan ke2x keluarga saudari..

  1. Anonymous
    says:

    saat bercinta memang indah belaka.kata2 org tua tak diperduli,yang manis semua utk org yg dicintai.hubungan kelurga hancur berkecai kerana sebuah cinta..........

Write a comment

free counters