Wang Ringgit



Salam...hye kwn2. aku nk share pengalaman idup aku ngan korg.... selama lebih setengah bulan aku dok terperuk dlm umah akhirnya aku diterima berkerja kat salah sebuah firma milik persendirian kawan aku...aku jd kerani...tp xpe ak xksh coz drpd ak dok umah lebih baek aku kj...atleast ada juga income....aku nk beli keta...and duit yg laen aku nk simpan dan aku nk guna time aku konvo nnt....

Salu bleh aku nk sewa hotel yg standard skit tuk family aku tnggl time aku konvo t... bkn ape aku la drg rs selesa jek...ermmmm mcm2 yg bermain kt kepala otak aku time aku xdpt kj....aku nk jual nasi lemak la..aku nk jual kuah rojak la...aku xksh keja apa pun janji aku dpt income..huhuhuhu mcm2 kan aku ni...

Tp aku btul2 eppy ngan life aku skrg..biar la org nk kata apa pun kt aku...janji aku betul2 eppy ngan apa yg ak buat........korg kn ingt muda tu skali jek...so keja la selagi ada peluang ni...jangan t dh tua kerepot baru terhegeh2 nk cr kj...hmmmm time tu biar anak2 kita yg sara kite bknnyer kt yg SARA drg....tul x??? time tua tu adlh time kt nk dekatkan diri kita dengan ALLAH S.W.T....

Chewahh nak jd ustazah la plak..huhuhuhu...ap2 hal pun ingat berjaya cmner pun kite msh ada org yg lebih berjaya dr kite...so pesan aku bersyukur la ngan apa yg kita ada....^_^

Sunday, January 17, 2010 Posted in | | 0 Comments »

One Responses to "AKHIRNYA..............."

Write a comment

free counters